Wszystko nowe

22 czerwca 2019

Z nieukrywaną radością odsłaniamy dziś naszą nową stronę internetową. Jest ona jednym z elementów naszego nowego wizerunku, nad którym prace trwały od początku roku. Od zmiany nazwy, przez logotyp, nowy layout strony www, nowe treści oraz blog, na którym piszemy te słowa.

GEMRA tłumaczenia specjalistyczne powstało w 1992 roku, początkowo pod szyldem Agence Gemra, ze względu na ukierunkowanie na francuskojęzycznego klienta. Stopniowo jednak aktywność rozwijała się na inne obszary językowe, wzrastała grupa współpracujących tłumaczy, rosła lista obsługiwanych branż. Dlatego też z końcem 2018 roku stało się oczywiste i konieczne odświeżenie wizerunku oraz zmiana nazwy handlowej.

Nowa nazwa GEMRA tłumaczenia specjalistyczne oddaje to, czym się zajmujemy od 27 lat, a także w równym stopniu eksponuje nazwisko, które stało się marką na polskim i europejskim rynku.

Prostota, jasność komunikatu, minimalizm, w myśl zasady „mniej znaczy więcej” – te wartości przyświecały nam przy opracowywaniu nowego wizerunku dla biura, którego głównym powołaniem jest umożliwienie komunikacji międzyludzkiej.

Logo, reprezentujące międzynarodowy zasięg oraz otwartość firmy na świat, jest zbudowane na astronomicznym znaku naszej planety. GEMRA tłumaczenia specjalistyczne jest firmą dbającą o jakość i profesjonalizm, ale również nie bojącą się nowych wyzwań i zmieniającego się świata. Dlatego też identyfikacja firmy jest dynamiczna, pozwala na adaptacje. Nasz sygnet zbudowany jest ze znaków graficznych reprezentujących stylizowane flagi wpisane w okrąg Ziemi, podkreślające mnogość obsługiwanych języków i wielokulturowość naszej pracy.

Paleta sześciu czystych kolorów i ich tint reprezentuje wszechstronność i nieskończoność możliwości. Żywa, nowoczesna wizja dla firmy z bogatym doświadczeniem i ambicją dalszego rozwoju.

Autorką projektu nowej identyfikacji wizualnej jest Dominika Gemra, młoda polska projektantka, absolwentka wydziału grafiki na  renomowanym University of the Arts London.

Dominika specjalizuje się w brandingu i grafice społecznej. Laureatkę wielu nagród uniwersyteckich fascynuje siła designu w aktywizmie. Dominika uważa, iż graficy posiadają przywilej i moralny obowiązek używać swojego talentu do ulepszania świata.

Doświadczenie w brandingu i grafice komputerowej zdobywała w agencji VML pracując dla takich klientów jak International Olympic Committee czy Cetaphil.